پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 76
نویسنده : mostafa arazi

 

دانلود پایان نامه بتن, دانلود پایان نامه ساختمان, دانلود پایان نامه سازه های بتن آرمه

 

 

دانلود پروژه بتن همراه با تمام فایل ها و روند انجام در Etabs

در این پست از سازه برتر همراه شما دوستان عزیز هستیم با یک پروژه بتن کامل که تمام فایل های آن موجود می باشد. این پروژه مربوط به بررسی یک ساختمان ۵ طبقه بتنی با کاربری مسکونی است که کلیه روند انجام پروژه به صورت گام به گام با استفاده از نرم افزار Etabs آورده شده و کلیه نقشه ها و فایل های مرتبط نیز موجود است. بخش بارگزاری این پروژه نیز در قالب فایل پاورپوینت بوده و دفترچه محاسبات آن نیز در فرمت pdf برای دانلود قرار داده شده است. قابل ذکر است که سیستم سازه ای قاب خمشی متوسط در هر دو جهت با سقف تیرچه بلوک استفاده شده است.

(بیشتر…)


:: موضوعات مرتبط: سازه , ,



دانلود جزوه سازه های فولادی پیشرفته
نوشته شده در دو شنبه 6 مهر 1394
بازدید : 72
نویسنده : mostafa arazi

 

 

 

 

 

سازه های فولادی پیشرفته , جزوه سازه های فولادی پیشرفته , دانلود جزوه سازه های فولادی پیشرفته

 

دانلود جزوه سازه های فولادی پیشرفته

در این بخش از سازه برتر همراه شما هستیم با جزوه سازه های فولادی پیشرفته دکتر صادق آذر دانشگاه تهران. جزوه سازه های فولادی پیشرفته شامل : تیرهای مرکب فولادی بتنی، کمانش ورق های مسطح، خرپاها، پیچش، نیروی برشی، تنشهای خودی و سایر مطالب به همراه فرمول ها و نکات کاربردی مورد نیاز این درس است که دارای ۱۸۱ صفحه می باشد.

مزایای ساختمان فلزی:
مقاومت زیاد: مقاومت قطعات فلزی زیاد بوده و نسبت مقاومت به وزن از مصالح بتن بزرگتر است ، به این علت در دهانه های بزرگ سوله ها و ساختمان های مرتفع ، ساختمان هایی که بر زمینهای سست قرارمیگیرند ، حائز اهمیت فراوان میباشد .
خواص یکنواخت : فلز در کارخانجات بزرگ تحت نظارت دقیق تهیه میشود ، یکنواخت بودن خواص آن میتوان اطمینان کرد و خواص آن بر خلاف بتن با عوامل خارجی تحت تاثیر قرار نمی گیرد ، اطمینان در یکنواختی خواص مصالح در انتخاب ضریب اطمینان کوچک مؤثر است که خود صرفه جو یی در مصرف مصالح را باعث می شود . (بیشتر…)

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: سازه , ,



بازدید : 49
نویسنده : mostafa arazi

ماشین آلات بتن ریزی , پروژه ماشین آلات بتن ریزی , دانلود پروژه ماشین آلات بتن ریزی

 

دانلود پروژه ماشین آلات بتن ریزی ( پروژه ماشین آلات )

آنچه در حمل بتن اهمیت دارد آن است که بتن در طول حمل یکنواختی خود را از دست نداده و اسلامپ بتن تغییر نکند یعنی نسبت آب به سیمان تقریبا ثابت بماند. آن چه در ساخت بتن حائز اهمیت است آن است که مخلوط بتن حتما باید همگن و یکرنگ باشد و سطوح مصالح سنگی به صورت کامل با دوغاب سیمان آغشته گردد. در این بخش از سازه برتر به شرح مختصری از نحوه کارکرد دامپر و تراک میکسر به عنوان ماشین آلات حمل بتن ، پرداخته شده و برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید پروژه ماشین آلات بتن ریزی را که در انتهای این مطلب قرار داده شده ، دانلود نمایید.

(بیشتر…)




دانلود پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف
نوشته شده در دو شنبه 6 مهر 1394
بازدید : 189
نویسنده : mostafa arazi

محوطه سازی و فرش های کف , پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف , دانلود پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف

 

دانلود پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف

در این بخش از سازه برتر با یک پاورپوینت دیگر در خدمت شما هستیم ، عنوان این پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف می باشد که شامل ۵۴ اسلاید بوده و در ادامه می توانید آن را دانلود نموده و استفاده کنید. برای تعریف محوطه سازی ، به زبان ساده می توان محوطه سازی را چگونگی بکار بردن و جانمایی المان های مختلف مورد نیاز در یک فضا تعریف کرد. شاید در نگاه اول تصور این باشد که جدول بندی و مشخص کردن فضای سبز و راه ها تعریف مشخصی از محوطه سازی باشد، اما این چنین نیست و تمامی موارد بالا تنها اجزایی از عملیات پیچیده محوطه سازی می باشند . بعنوان مثال در محوطه سازی یک شهرک مسکونی بایستی تمامی موارد وضوابط مباحث مختلف مسکن و شهرسازی در کنار طراحی زیبا وچیدمان مناسب بکار برده شود که از این موارد می توان به جانمایی نقاط امن، دسترسی های مختلف، فضا سازی های مناسب با جمعیت، و تراکم کلی فضا اشاره کرد.

(بیشتر…)

 


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



دانلود پاورپوینت نیلینگ (nailing)
نوشته شده در دو شنبه 6 مهر 1394
بازدید : 423
نویسنده : mostafa arazi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نیلینگ , پاورپوینت نیلینگ , دانلود پاورپوینت نیلینگ

 

 

دانلود پاورپوینت نیلینگ (nailing)

در این بخش از سازه برتر با پاورپوینت نیلینگ در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. در ابتدا توضیحات مختصری را در مورد نیلینگ ارائه می کنیم و سپس می توانید این پاورپوینت را در ادامه دانلود نموده و توضیحات کاملتر را در اختیار داشته باشید. نیلینگ (nailing) برای ایجاد ثبات در خاک مناطقی که احتمال لغزش دارند، استفاده می شود. در روش نیلینگ به همراه گودبرداری خاک، با قرار دادن میله های تقویت کننده فولادی، از حرکت و لغزش خاک جلوگیری کرد.

نیلینگ خاک نیروی مقاومت در برابر شکست شیب را فراهم می کند . روند ساخت آن سریع تر از روش های مشابه دیگر است . روش ساخت با حفاری در خاک با استفاده از دستگاه حفار که ممکن است دریل واگن باشد، شروع می شود. پس از تکمیل حفاری، عمق دقیق آن باید توسط مهندس ژئوتکنیک ارائه ، و میله های نیلینگ باید در  سوراخ حفر شده قرار داده شود. سپس، آن را باید به خاک(grouted) تزریق نمود. برای ایجاد ساختاری شبیه به یک دیوار،  پس از قرار دادن نیلینگ ، یک لایه شاتکریت برای محافظت از نیلینگ در معرض هوازدگی و ایجاد یکپارچگی پاشیده می شود.

(بیشتر…)


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



دانلود پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان
نوشته شده در دو شنبه 6 مهر 1394
بازدید : 332
نویسنده : mostafa arazi

فناوری نانو در ساختمان , پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان , دانلود پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان

 

 

دانلود پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان

در این مطلب با پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان در خدمت کاربران عزیز سایت سازه برتر هستیم. این پاورپوینت در ۲۳ اسلاید تهیه شده که می توانید در ادامه آن را دانلود نموده و استفاده نمایید. امروزه مواد نانو ساختار با توجه به رفتارهای بارزی که از خود نشان داده اند مورد توجه بخش صنعت و دانشگاه در دهه های اخیر قرار گرفته اند. در این میان ، صنعت ساختمان با توجه به نیازهای خود چه از نظر استحکام، مقاومت و دوام و نیز کارایی بالا از استفاده کنندگان مهم مواد نانو ساختار به شمار می رود. مواد نانو به موادی گفته می شود که حداقل یکی از ابعاد آن ( طول ،عرض ، ضخامت ) کمتر از  ۱۰۰ میکرومتر باشد. یک نانو متر برابر یک هزارم میکرون یا حدود ۱۰۰۰۰۰ برابر کوچکتر از موی انسان است.

(بیشتر…)


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



بازدید : 733
نویسنده : mostafa arazi

انواع درب , پاورپوینت انواع درب , دانلود پاورپوینت انواع درب

 

دانلود پاورپوینت انواع درب ( عناصر و جزییات ساختمانی )

پاورپوینت انواع درب یکی دیگر از مجموعه پاورپوینت های عناصر و جزییات ساختمانی است که در سایت سازه برتر برای دانلود قرار داده شده است. این پاورپوینت در ۳۴ اسلاید آماده شده که می توانید در انتهای مطلب آن را دانلود نمایید. در این پاورپوینت درب های گردان ، درب های مثلثی ، درب های اسلایدینگ ، درب های منحنی ، درب های خروج اضطراری ، درب های تلسکوپی ، درب های مترو ، درب های لولایی ،  درب های تاشو ، درب های امنیتی بانک ، درب های امنیتی بانک ، درب های راهبند ، درب های ریلی و درب های رول آپ مورد بررسی قرار گرفته اند و مزایای هر کدام نیز معرفی شده اند و تجهیزات ایمنی این درب ها نیز مورد تحلیل قرار گرفته است.

(بیشتر…)

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,
:: برچسب‌ها: انواع در , انواع درب , پاورپوینت انواع در , پاورپوینت انواع درب , پاورپوینت عناصر و جزییات , پاورپوینت عناصر و جزییات ساختمانی , پروژه عناصر و جزییات , پروژه عناصر و جزییات ساختمانی , دانلود پاورپوینت انواع در , دانلود پاورپوینت انواع درب , دانلود پاورپوینت عناصر و جزییات , دانلود پاورپوینت عناصر و جزییات ساختمان , دانلود پاورپوینت معماری , دانلود پاورپوینت مهندسی ساختمان , دانلود پاورپوینت مهندسی عمران , دانلود پروژه عناصر و جزییات , دانلود پروژه عناصر و جزییات ساختمانی , دانلود پروژه معماری , دانلود پروژه مهندسی ساختمان , دانلود پروژه مهندسی عمران , عناصر و جزییات , عناصر و جزییات ساختمانی ,



بازدید : 66
نویسنده : mostafa arazi

پروژه متره همراه با نقشه ها , دانلود پروژه متره , دانلود پروژه متره و برآورد

 

 

دانلود پروژه متره همراه با نقشه ها ( پروژه متره و برآورد )

با یکی دیگر از سری پروژه های متره و برآورد در خدمت کاربران عزیز سایت سازه برتر هستیم. این پروژه متره همراه با نقشه های ساختمان و ریزمتره آن برای دانلود قرار داده شده که توضیحات پروژه در قالب pdf و نقشه ها با فرمت اتوکدی بوده و ریز متره آن با فرمت اکسل می باشد.
پروژه متره مورد نظر یک آپارتمان مسکونی واقع در شهرستان خرمدره می باشد. این ساختمان به شکل چهارضلعی بوده و مساحت خالص ملک ۱۷۵٫۵ مترمربع می باشد. زیرزمین که شامل پارکینگ و انباری می باشد ۱۲۵ مترمربع ، طبقه همکف ۱۰۵ و طبقات اول تا چهارم هر کدام ۱۱۲ متر مربع مساحت دارند. برای سیستم سازه ای این ساختمان از بتن آرمه استفاده شده است.

(بیشتر…)




ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی
نوشته شده در دو شنبه 6 مهر 1394
بازدید : 2813
نویسنده : mostafa arazi

ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی

 

 

ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی

در این مطلب از سازه برتر با عکس هایی از ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی همراه شما هستیم. مشاهده ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی ، این امکان را برای ما فراهم می آورد تا با نگاه دقیق تری به ایده های بومی بنگریم. حتما شما نیز تا به حال با تماشای نمای خارجی ساختمان های ایرانی در محل زندگی و یا مسیرهای رفت آمد خود به ارزیابی نمای ساختمان های مختلف پرداخته اید و طراحی ها و ایده های به کار رفته در آن ها ذهن شما را به خود مشغول کرده است.  در این مطلب ما نیز قصد داریم با نشان دادن چند نمای ساختمان ایرانی که دارای طراحی های زیبا و بومی می باشند به شما در این زمینه کمک کنیم.

(بیشتر…)




بازدید : 108
نویسنده : mostafa arazi

دانلود مقاله معیارهای طراحی برای ساختمان های بلند , معیارهای طراحی برای ساختمان های بلند

 

 

دانلود مقاله معیارهای طراحی برای ساختمان های بلند

مقاله معیارهای طراحی برای ساختمان های بلند از سری مقالات نشریه هنرهای زیبا می باشد که توسط دکتر گلابچی نوشته شده است و در این مطلب از سازه برتر برای دانلود قرار داده شده است. ساختمان های بلند بیشتر به ساختمان هایی اطلاق می شود که در منطقه اطراف خود بالاتر از ساختمان های دیگر قرار گرفته و به صورت مشخصی خط آسمان شهر (Skyline) را تغییر می دهند. می توان ساختمان های بلند را بر اساس ارتفاع تعریف کرد ولی این مشخصه در همه جا یکی نیست و بسته به خط آسمان کلی شهر متغییر است. ممکن است ساختمانی با ارتفاع ۸۰ متر در شهر مشخصی جزء این گروه دسته بندی شود در حالی که به علت خط آسمان بلند شهر دیگر حداقل ارتفاع لازم برای ساختمان بلند محسوب شدن ۱۵۰ متر باشد. در سیستم ساختمان های بلند به علت تاثیر گذاری قابل توجه نیرو های افقی (بار های دینامیکی، باد و زلزله) علاوه بر نیروهای عمودی (بار مرده و زنده) ، طراحی این نوع ساختمان ها با ساختمان های با ارتفاع کمتر متفاوت می باشد. برای پایداری این نوع ساختمان ها در مقابل نیرو های جانبی مکانیزم هایی لازم است که متناسب با مصالحی است که در ساختمان از آن ساخته شده است.

(بیشتر…)


:: موضوعات مرتبط: مقاله ها , ,
:: برچسب‌ها: اصول طراحی ساختمان های بلند, دانلود مقاله عمرانی, دانلود مقاله معیارهای طراحی برای ساختمان های بلند, دانلود مقاله مهندسی ساختمان, دانلود مقاله مهندسی عمران, طراحی ساختمان های بلند, قواعد طراحی ساختمان های بلند, معیارهای طراحی برای ساختمان های بلند, معیارهای طراحی ساختمان های بلند, مقاله معیارهای طراحی برای ساختمان های بلند ,