پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 7558
نویسنده : mostafa arazi

ICF-68-(www.irdwg.ir)

 

پاورپوینت سازه های نو ( ICF ) – مصالح جدید

این پاورپوینت دارای ۶۸ اسلاید میباشد.

معرفی کلی سیستم

مقدمه :

در کشورهای پیشرفته سالهاست که مسائل مربوط به دوام مصالح ، سرعت اجرا ، کاهش پرت مصالح ، جلوگیری از اتلاف انرژی و مقاوم بودن ساختمانها در برابر سوانح طبیعی مورد توجه و تحقیق دائم قرارگرفته که منجر به نوآوری ها و تکنیک های مدرن در زمینه صنعت ساختمان شده است.

از جدیدترین سیستم های فوق الذکر ، استفاده از ترکیب بتن آرمه به عنوان عضو باربر و پانل های پلی استایرن EPS به عنوان قالب بتن و عایق حرارتی می باشند که با نام سیستم های بتنی  ( ICF )– Insulationg Concrete FormWork معروف گشته اند.

سیستم ICF پانلی  از جدیدترین و کامل ترین نوع سیستم های مذکور می باشد که کمبودها و اشکالات روش های قدیمی تر در آن بر طرف شده است.


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



بازدید : 134
نویسنده : mostafa arazi

راهنمای طراحی فضای شهری , پاورپوینت راهنمای طراحی فضای شهری , دانلود پاورپوینت راهنمای طراحی فضای شهری

 

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب راهنمای طراحی فضای شهری

پاورپوینتی که در این مطلب از سازه برتر برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم مربوط به خلاصه کتاب راهنمای طراحی فضای شهری می باشد که برای درس تحلیل فضای شهری آماده سازی شده است. این پاورپوینت دارای ۳۲ اسلاید بوده که در ادامه بخشی از آن را با هم مرور خواهیم کرد و در انتها می توانید پاورپوینت خلاصه کتاب راهنمای طراحی فضای شهری را دانلود نموده و استفاده کنید.
هدف کتاب حاضر این است که به متقاضیان پروژه ، نهادهای تأمین مالی و طرفهای ذی نفع ثالث کمک کند تا کیفیت طراحی شهری را در توسعه و باز سازی ناحیه های شهری ارزیابی کنند و به این کیفیت دست یابند. از جنگ جهانی دوم به بعد شاهد گسترش و احیاء شهری بوده ایم، به غیر از چند مورد همه از نوع درجه ۳ بوده و فاقد هرگونه حس مکانی می باشند، که نتیجه ای این نوع طراحی ، گسترش سلطه ترافیک و ازدحام در شهرها می باشد.

(بیشتر…)

 


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



دانلود پاورپوینت انرژی خورشیدی در ساختمان
نوشته شده در دو شنبه 6 مهر 1394
بازدید : 3940
نویسنده : mostafa arazi

پاورپوینت انرژی خورشیدی در ساختمان , دانلود پاورپوینت انرژی خورشیدی در ساختمان , انرژی خورشیدی در ساختمان

 

 

دانلود پاورپوینت انرژی خورشیدی در ساختمان
پاورپوینت انرژی خورشیدی در ساختمان برای درس تنظیم شرایط محیطی کاربرد داشته که در ۲۷ اسلاید آماده شده است. این پاورپوینت از ذوق و سلیقه خاصی بهره برده و علاوه بر محتوای مفیدی که دارد ، شامل گرافیک و فونت زیبایی نیز می باشد که پیشنهاد می کنیم حتما این پاورپوینت را از سازه برتر دانلود نموده و استفاده نمایید. امروزه با توجه به حساسیت در بخش انرژی و همچنین پیش بینی هایی در مورد تمام شدن انرژی ، جوامع گوناگون و به خصوص صنعتی به انرژی های تجدید پذیر از جمله انرژی پاک خورشیدی  روی آورده اند. خورشید نه تنها خود منبع عظیم انرژی است، بلکه سرآغاز حیات و منشاء تمام انرژی های دیگر است. طبق برآوردهای علمی در حدود ۶۰۰۰ میلیون سال از تولد این گوی آتشین می گذرد و در هر ثانیه ۲٫۴ میلیون تن از جرم خورشید به انرژی تبدیل می شود. با توجه به وزن خورشید که حدود ۳۳۳ هزار برابر وزن زمین است. این کره نورانی را می توان به عنوان منبع عظیم انرژی تا ۵ میلیارد سال آینده به حساب آورد. جالب است بدانید که سوختهای فسیلی ذخیره شده در اعماق زمین، انرژیهای باد و آبشار و امواج دریاها و بسیاری موارد دیگر از جمله نتایج همین مقدار انرژی دریافتی زمین از خورشید می باشد.
(بیشتر…)


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



دانلود پاورپوینت معماری مدرن متاخر
نوشته شده در دو شنبه 6 مهر 1394
بازدید : 168
نویسنده : mostafa arazi

معماری مدرن متاخر , پاورپوینت معماری مدرن متاخر , دانلود پاورپوینت معماری مدرن متاخر

 

دانلود پاورپوینت معماری مدرن متاخر

پاورپوینت معماری مدرن متاخر که دارای ۵۳ اسلاید می باشد به بررسی معماری دوره بعد از جنگ جهانی دوم تا اوایل دهه هفتاد پرداخته است. دوره معماری مدرن متاخر را می توان از بعد از جنگ جهانی دوم تا اوایل دهه هفتاد محسوب کرد. دراین زمان بسیاری از معماران بزرگ دوران معماری اولیه و متعالی همچون رایت، لوکوربوزیه، گروپیوس ومیس وندروهه بودند آنها کماکان فعال بوده ونقش بسزایی درشکل گیری معماری آوانگارد داشتند. رایت دراین دوره همچنان به عنوان معروفترین و مهم ترین معمار آمریکا شناخته می شد و پیروان بسیاری در آمریکا و اروپا داشت . او تنها معماری است که درهر سه دوره معماری مدرن ساختمان هایی با شهرت جهانی ساخت است . آموزش معماری رایت از شیوه قراردادی و رسمی فاصله داشت ، او کار خود را با تحصیل در رشته مهندسی در دانشگاه وسیکانسین درسال ۱۸۸۵ شروع کرد اما این رشته را ادامه نداد وبه جای آن به شیگاگو رفت و در آنجا برای جوزف لیمن طراح خانه های حومه نشین کارکرد. برای دانلود پاورپوینت معماری مدرن متاخر در ادامه این مطلب از سازه برتر با ما همراه باشید.

(بیشتر…)

 


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



بازدید : 184
نویسنده : mostafa arazi

روشنایی در محیط کار , پاورپوینت روشنایی در محیط کار , دانلود پاورپوینت روشنایی در محیط کار

 

 

دانلود پاورپوینت روشنایی در محیط کار

نور یکی از عوامل مهم فیزیکی است که وجود آن در تمام محیط های زندگی و کار اهمیت ویژه ای دارد. تامین روشنایی مناسب برای کار، مطالعه، تفریح و … یکی از اصول اولیه مدیریت تامین سلامت است. این موضوع در مقوله بهداشت حرفه ای یکی از مباحث مرتبط با علم ارگونومی (علم تطابق محیط با انسان) است. بعضی از کارها به علت دقت خاصی که در انجام‌ آنها لازم است احتیاج به نور بیشتری دارند. وضع تابش نور در محیط کار، نوع منبع نورانی و فاصله ای که نور از سطح کار لازم است داشته باشد تابع قوانین مخصوصی است. مقدار نوری که در محیط های کاری مختلف لازم است تامین شود تا به سلامت چشم ها و نیز دقت انجام کار صدمه نزند، بسته به نوع فعالیت و محیط متفاوت بوده و تابع جداول استاندارد است. بدین ترتیب داشتن مقدار نور لازم برای هر کاری و اندازه گیری آن به منظور پیشگیری از آسیب های بینایی و انجام کار درست، از شرایط اساسی مدیریت ایمنی محیط کار می باشد. چشم‌ همان قدر که عضو خارق العاده و شگفت انگیز است به همان اندازه نیز ظریف و بی پناه و آسیب پذیر می‌باشد. بنابراین در هنگام کار یا هر جای دیگری باید از آن محافظت کرد. اکثر ناراحتی های چشمی علاوه بر عواملی نظیر پرتاب ذرات، تاثیر مواد سمی، اشعه ایکس یا سایر تشعشعات یونیزان و حرارت، ناشی از ازدیاد یا کمبود نور و یا نامناسب بودن نوع روشنایی، زاویه تابش نیز ایجاد می‌شوند. در این مطلب از سازه برتر پاورپوینت روشنایی در محیط کار را برای دانلود قرار داده ایم تا با اصول طراحی سیستم روشنایی بیشتر آشنا شوید . برای دانلود این پاورپوینت با ما همراه باشید.

. (بیشتر…)


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



بازدید : 335
نویسنده : mostafa arazi

انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش , پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش , دانلود پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش

 

دانلود پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش

در این مطلب از سازه برتر پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش را در ادامه پاورپوینت های درس عناصر و جزییات ساختمانی برای همراهان عزیز آماده کرده ایم که در ادامه می توانید این پاورپوینت ۵۸ اسلایدی را دانلود نموده و استفاده کنید. در میان مولفه‎  های مصرف انرژی در ساختمان، سیستم های گرمایشی که عمدتا از سوخت‎های فسیلی استفاده می‎کنند و از جمله مصرف کنندگان عمده انرژی بشمار می‎روند، از اهمیت ویژه‎ای برخوردار هستند، چرا که ۷۰% از گاز طبیعی مصرفی کشور به گرمایش ساختمان اختصاص می‎یابد.
توجه به عوامل گوناگونی که در میزان مصرف انرژی گرمایشی ساختمان نقش دارند، در ارائه راهکارهای صرفه جویی در بخش ساختمان و کاهش مصرف انرژی در بخش خانگی، تاثیر فراوانی می‎گذارد. شرایط اقلیمی و آب و هوایی، معماری ساحتمان، مصالح ساختمان، راندمان سیستم‎های گرمایش، بکارگیری تجهیزات با ظرفیت مورد نیاز که اساسا در میزان بار حرارتی ساختمان موثر هستند و همچنین کنترل سیستم‎های گرمایش از عوامل موثر در میزان مصرف انرژی گرمایشی محسوب می‎شوند.

(بیشتر…)


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



دانلود پاورپوینت شناخت بتن و مصالح آن
نوشته شده در دو شنبه 6 مهر 1394
بازدید : 96
نویسنده : mostafa arazi

شناخت بتن و مصالح آن , پاورپوینت شناخت بتن و مصالح آن , انواع بتن

دانلود پاورپوینت شناخت بتن و مصالح آن

پاورپوینت شناخت بتن و مصالح آن یکی دیگر از پروژه های درس عناصر و جزییات ساختمانی است که در سازه برتر منتشر شده و در اختیار کاربران عزیز قرار داده شده است ، این پاورپوینت همچنین برای درس مواد و مصالح ساختمانی نیز کاربرد دارد. توجه داشته باشید که پاورپوینتی که در این بخش برای دانلود قرار داده شده از لحاظ چیدمان مطالب و فونتهای آن نیاز به کمی ویرایش دارد ، البته ما پس از دریافت این پاورپوینت اصلاحات زیادی را روی آن انجام داده ایم تا به حد نسبتا مطلوب رسیده و قابل انتشار باشد. توضیح دیگیری که در مورد پاورپوینت شناخت بتن و مصالح آن باید ارائه کنیم این است که این پاورپوینت دارای بخش های شناخت بتن و مصالح آن ، بتن آرمه ، انواع بتن ، بتن سبک و خواص آن و همچنین بخش تصاویر می باشد که در ۶۹ اسلاید آماده شده است. در ادامه می توانید مقدمه پاورپوینت شناخت بتن و مصالح آن را مشاهده نموده و در صورت تمایل آن را دانلود نمایید.

(بیشتر…)

 

 


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



بازدید : 172
نویسنده : mostafa arazi

فونداسیون , پاورپوینت فونداسیون , دانلود پاورپوینت فونداسیون

 

دانلود پاورپوینت فونداسیون ( عناصر و جزییات ساختمان )

با سلام خدمت کاربران عزیز و همیشه همراه سازه برتر، در خدمت شما هستیم با یکی دیگه از پروژه های عناصر و جزییات ساختمان. پاورپوینت فونداسیون عنوان پروژه ای است که در این بخش برای دانلود قرار داده شده است و دارای ۳۰ اسلاید می باشد. کلمه فونداسیون از واژه فرانسوی Fondation به معنی اساس و بنیاد اقتباس شده است. با توجه به فعالیت گسترده مهندسین فرانسوی در قرن بیستم در ساخت و سازهای زیربنایی کشور، بسیاری از کلمات رایج بین مهندسین (مثل شناژ و پوتر) از واژه های فرانسوی اقتباس شده است. حتی امروزه هم با گذشت زمان زیاد هنوز هم استفاده از این واژه ها بین مهندسین رایج است. معادل پارسی کلمه فونداسیون “پِی” می باشد که به اشتباه در بعضی کتب و متون فنی به آن شالوده هم گفته می شود. در ادامه خواهیم دید که پی یا فونداسیون لزوما به معنی شالوده نیست و مهندسین در استفاده از واژه های فنی جهت انتقال کامل مفاهیم باید کمی محتاط باشند.

(بیشتر…)

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



دانلود پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف
نوشته شده در دو شنبه 6 مهر 1394
بازدید : 187
نویسنده : mostafa arazi

محوطه سازی و فرش های کف , پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف , دانلود پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف

 

دانلود پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف

در این بخش از سازه برتر با یک پاورپوینت دیگر در خدمت شما هستیم ، عنوان این پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف می باشد که شامل ۵۴ اسلاید بوده و در ادامه می توانید آن را دانلود نموده و استفاده کنید. برای تعریف محوطه سازی ، به زبان ساده می توان محوطه سازی را چگونگی بکار بردن و جانمایی المان های مختلف مورد نیاز در یک فضا تعریف کرد. شاید در نگاه اول تصور این باشد که جدول بندی و مشخص کردن فضای سبز و راه ها تعریف مشخصی از محوطه سازی باشد، اما این چنین نیست و تمامی موارد بالا تنها اجزایی از عملیات پیچیده محوطه سازی می باشند . بعنوان مثال در محوطه سازی یک شهرک مسکونی بایستی تمامی موارد وضوابط مباحث مختلف مسکن و شهرسازی در کنار طراحی زیبا وچیدمان مناسب بکار برده شود که از این موارد می توان به جانمایی نقاط امن، دسترسی های مختلف، فضا سازی های مناسب با جمعیت، و تراکم کلی فضا اشاره کرد.

(بیشتر…)

 


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



دانلود پاورپوینت نیلینگ (nailing)
نوشته شده در دو شنبه 6 مهر 1394
بازدید : 422
نویسنده : mostafa arazi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نیلینگ , پاورپوینت نیلینگ , دانلود پاورپوینت نیلینگ

 

 

دانلود پاورپوینت نیلینگ (nailing)

در این بخش از سازه برتر با پاورپوینت نیلینگ در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. در ابتدا توضیحات مختصری را در مورد نیلینگ ارائه می کنیم و سپس می توانید این پاورپوینت را در ادامه دانلود نموده و توضیحات کاملتر را در اختیار داشته باشید. نیلینگ (nailing) برای ایجاد ثبات در خاک مناطقی که احتمال لغزش دارند، استفاده می شود. در روش نیلینگ به همراه گودبرداری خاک، با قرار دادن میله های تقویت کننده فولادی، از حرکت و لغزش خاک جلوگیری کرد.

نیلینگ خاک نیروی مقاومت در برابر شکست شیب را فراهم می کند . روند ساخت آن سریع تر از روش های مشابه دیگر است . روش ساخت با حفاری در خاک با استفاده از دستگاه حفار که ممکن است دریل واگن باشد، شروع می شود. پس از تکمیل حفاری، عمق دقیق آن باید توسط مهندس ژئوتکنیک ارائه ، و میله های نیلینگ باید در  سوراخ حفر شده قرار داده شود. سپس، آن را باید به خاک(grouted) تزریق نمود. برای ایجاد ساختاری شبیه به یک دیوار،  پس از قرار دادن نیلینگ ، یک لایه شاتکریت برای محافظت از نیلینگ در معرض هوازدگی و ایجاد یکپارچگی پاشیده می شود.

(بیشتر…)


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



دانلود پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان
نوشته شده در دو شنبه 6 مهر 1394
بازدید : 331
نویسنده : mostafa arazi

فناوری نانو در ساختمان , پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان , دانلود پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان

 

 

دانلود پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان

در این مطلب با پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان در خدمت کاربران عزیز سایت سازه برتر هستیم. این پاورپوینت در ۲۳ اسلاید تهیه شده که می توانید در ادامه آن را دانلود نموده و استفاده نمایید. امروزه مواد نانو ساختار با توجه به رفتارهای بارزی که از خود نشان داده اند مورد توجه بخش صنعت و دانشگاه در دهه های اخیر قرار گرفته اند. در این میان ، صنعت ساختمان با توجه به نیازهای خود چه از نظر استحکام، مقاومت و دوام و نیز کارایی بالا از استفاده کنندگان مهم مواد نانو ساختار به شمار می رود. مواد نانو به موادی گفته می شود که حداقل یکی از ابعاد آن ( طول ،عرض ، ضخامت ) کمتر از  ۱۰۰ میکرومتر باشد. یک نانو متر برابر یک هزارم میکرون یا حدود ۱۰۰۰۰۰ برابر کوچکتر از موی انسان است.

(بیشتر…)


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



بازدید : 727
نویسنده : mostafa arazi

انواع درب , پاورپوینت انواع درب , دانلود پاورپوینت انواع درب

 

دانلود پاورپوینت انواع درب ( عناصر و جزییات ساختمانی )

پاورپوینت انواع درب یکی دیگر از مجموعه پاورپوینت های عناصر و جزییات ساختمانی است که در سایت سازه برتر برای دانلود قرار داده شده است. این پاورپوینت در ۳۴ اسلاید آماده شده که می توانید در انتهای مطلب آن را دانلود نمایید. در این پاورپوینت درب های گردان ، درب های مثلثی ، درب های اسلایدینگ ، درب های منحنی ، درب های خروج اضطراری ، درب های تلسکوپی ، درب های مترو ، درب های لولایی ،  درب های تاشو ، درب های امنیتی بانک ، درب های امنیتی بانک ، درب های راهبند ، درب های ریلی و درب های رول آپ مورد بررسی قرار گرفته اند و مزایای هر کدام نیز معرفی شده اند و تجهیزات ایمنی این درب ها نیز مورد تحلیل قرار گرفته است.

(بیشتر…)

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,
:: برچسب‌ها: انواع در , انواع درب , پاورپوینت انواع در , پاورپوینت انواع درب , پاورپوینت عناصر و جزییات , پاورپوینت عناصر و جزییات ساختمانی , پروژه عناصر و جزییات , پروژه عناصر و جزییات ساختمانی , دانلود پاورپوینت انواع در , دانلود پاورپوینت انواع درب , دانلود پاورپوینت عناصر و جزییات , دانلود پاورپوینت عناصر و جزییات ساختمان , دانلود پاورپوینت معماری , دانلود پاورپوینت مهندسی ساختمان , دانلود پاورپوینت مهندسی عمران , دانلود پروژه عناصر و جزییات , دانلود پروژه عناصر و جزییات ساختمانی , دانلود پروژه معماری , دانلود پروژه مهندسی ساختمان , دانلود پروژه مهندسی عمران , عناصر و جزییات , عناصر و جزییات ساختمانی ,



پاورپوینت کامل فهرست بهای ابنیه
نوشته شده در شنبه 19 ارديبهشت 1394
بازدید : 286
نویسنده : mostafa arazi
به حجم 1.43 کیلوبایت

در فرمت فشرده rar 

http://www.4shared.com/file/fV-kBbLo/behysazeblogfacomfehrestbaha.html


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت کامل فهرست بهای ابنیه ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد