پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان
نوشته شده در دو شنبه 6 مهر 1394
بازدید : 334
نویسنده : mostafa arazi

فناوری نانو در ساختمان , پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان , دانلود پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان

 

 

دانلود پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان

در این مطلب با پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان در خدمت کاربران عزیز سایت سازه برتر هستیم. این پاورپوینت در ۲۳ اسلاید تهیه شده که می توانید در ادامه آن را دانلود نموده و استفاده نمایید. امروزه مواد نانو ساختار با توجه به رفتارهای بارزی که از خود نشان داده اند مورد توجه بخش صنعت و دانشگاه در دهه های اخیر قرار گرفته اند. در این میان ، صنعت ساختمان با توجه به نیازهای خود چه از نظر استحکام، مقاومت و دوام و نیز کارایی بالا از استفاده کنندگان مهم مواد نانو ساختار به شمار می رود. مواد نانو به موادی گفته می شود که حداقل یکی از ابعاد آن ( طول ،عرض ، ضخامت ) کمتر از  ۱۰۰ میکرومتر باشد. یک نانو متر برابر یک هزارم میکرون یا حدود ۱۰۰۰۰۰ برابر کوچکتر از موی انسان است.

(بیشتر…)


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



بازدید : 736
نویسنده : mostafa arazi

انواع درب , پاورپوینت انواع درب , دانلود پاورپوینت انواع درب

 

دانلود پاورپوینت انواع درب ( عناصر و جزییات ساختمانی )

پاورپوینت انواع درب یکی دیگر از مجموعه پاورپوینت های عناصر و جزییات ساختمانی است که در سایت سازه برتر برای دانلود قرار داده شده است. این پاورپوینت در ۳۴ اسلاید آماده شده که می توانید در انتهای مطلب آن را دانلود نمایید. در این پاورپوینت درب های گردان ، درب های مثلثی ، درب های اسلایدینگ ، درب های منحنی ، درب های خروج اضطراری ، درب های تلسکوپی ، درب های مترو ، درب های لولایی ،  درب های تاشو ، درب های امنیتی بانک ، درب های امنیتی بانک ، درب های راهبند ، درب های ریلی و درب های رول آپ مورد بررسی قرار گرفته اند و مزایای هر کدام نیز معرفی شده اند و تجهیزات ایمنی این درب ها نیز مورد تحلیل قرار گرفته است.

(بیشتر…)

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,
:: برچسب‌ها: انواع در , انواع درب , پاورپوینت انواع در , پاورپوینت انواع درب , پاورپوینت عناصر و جزییات , پاورپوینت عناصر و جزییات ساختمانی , پروژه عناصر و جزییات , پروژه عناصر و جزییات ساختمانی , دانلود پاورپوینت انواع در , دانلود پاورپوینت انواع درب , دانلود پاورپوینت عناصر و جزییات , دانلود پاورپوینت عناصر و جزییات ساختمان , دانلود پاورپوینت معماری , دانلود پاورپوینت مهندسی ساختمان , دانلود پاورپوینت مهندسی عمران , دانلود پروژه عناصر و جزییات , دانلود پروژه عناصر و جزییات ساختمانی , دانلود پروژه معماری , دانلود پروژه مهندسی ساختمان , دانلود پروژه مهندسی عمران , عناصر و جزییات , عناصر و جزییات ساختمانی ,



پاورپوینت کامل فهرست بهای ابنیه
نوشته شده در شنبه 19 ارديبهشت 1394
بازدید : 290
نویسنده : mostafa arazi
به حجم 1.43 کیلوبایت

در فرمت فشرده rar 

http://www.4shared.com/file/fV-kBbLo/behysazeblogfacomfehrestbaha.html


:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت کامل فهرست بهای ابنیه ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد